[Csaladtortenet 2] Temesvari varosi polgari iskola

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2020. Ápr. 3., P, 02:44:23 CEST

Kedves Jenő!

A tanítónői ténykedés akkoriban sokszor azért szakadt meg, mert az illető férjhez ment, és ezért nem tanított tovább.  Lehetőség volt rá, hogy végkielégítést vegyen ki, ami jól jöhetett az új családnak.  Ez megmagyarázhatja azt is, hogy miért nem találod a nevét a továbbiakban, mivel ettől kezdve valószínűleg már az asszonynevén kéne keresned.  Ezt családi tapasztalatból tudom.