[Csaladtortenet 2] Segítégkérés

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2020. Ápr. 3., P, 07:53:53 CEST

Kedves Ferenc,

érdekes helyzetre bukkantál. Feltételezem, hogy katolikus egyént keresel.

Úgy tűnik

https://www.familysearch.org/search/catalog/294767?availability=Family%20History%20Library

hogy az anyakönyvezés 1757-től helyben történik.

Az egy jó kérdés, hogy mi történhetett az 1854 előtti
házasságkötésekkel, illetve halálozásokkal. A helyzetet tovább színezi,
hogy 1828 környékétől már másolatoknak is kellene lennie.

Nem hiszem el, hogy a Megyei Levéltárnak (én érdeklődnék Zalában is és
Veszprémben is), vagy az Érseki Levéltárnak (esetleg Kaposvárnak) nincs
információja. Vagy helyben a plébániának.

Üdv

Tamás