[Csaladtortenet 2] kérdés kiolvasás Tóth+Juházs_esküvö 1804_Szabadka_rom.kat

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Ápr. 5., V, 09:47:21 CEST

*Kedves Tagak!*

Megvan egy eskuvö amit kerestém:
Tóth János meg Trabalik Katalin = év 1870.
Ott völegény szülök Tóth Andréas+Verba (Verab/Verber) Mária:
Esküvö 1838 beiras szám 66, de ahol a menasszony anyja családneve *lehet
Skuta vagy máshol irja esetleg Sukal.*
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSTZ-QLP3?i=93&cat=2748210

Ez az adat vezet tovább a völegény szülök Tóth Andréas és Juhász Kata.

Most itt gondolom van egy lehetös esküvö Szabadka Szt Teréz templom rom.kat:
Tóth Andréas + Juhász Catharina 1804_12 NOV_beirás 201:
*esküvö 1838 beiras szám 66:*
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSTZ-QLP3?i=93&cat=2748210

*Amit látok:*
Völegény Andréas 20 éves_szülei Tóth Georgii + Kováts Helena
Menyassony Catharina 16 éves?_szülei Juházs Michael + Újhelyi Catharina
"Násznagyok" (bocsánat elfelejtem pontos szót)_Juhász Francisco + Gaál
Stephano
Más fontos informació például esetleg ha más helyböl zármaztak, azt nem
lehet látni, ugye?

ÚJHÁZI_kiváncsi vagyok tudja-e valaki a név milyen "tipus" (what sort of
family name) ?

*Hozza lehet adnom a Tóth János születés még nincs meg, *ha báris több
testvérek meg vannak. Mikor született János akkor kezdtek több templom
müködni Szabadkán és ami az én Tóth felmenöm, mind a három nagyobb
templomokat használták ott Szabadkán. Trabalik Katarina születés megvan meg
esetleg Verba Mária is megvan születés.

Köszönöm!
Zsuzsanna

*Kindest regards*