[Csaladtortenet 2] Elakadtam

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2020. Ápr. 5., V, 11:15:52 CEST

Kedves László!

Az első házasulók (vélhetően özvegy) Balázs Balázs és Ábrahám Mária. Beírva
hozzájuk halványan, hogy "matre", azaz anya, aminek később lesz értelme.
A második házasulók Balázs János, akinek apja Balázs Balázs (halványan
beírva, hogy a korábban szerepelt vőlegény az apja, valamint Ábrahám Mária,
akihez azt írták halványan, hogy az előbb házasuló menyasszony lánya. A
neve alapján tehát ő törvénytelen gyerek, az idősebb Ábrahám Mária lánya.

Tehát a második házasulók az első házasulók gyermekei, fia a vőlegénynek,
valamint lánya a menyasszonynak.

Üdv,
Balázs

Revuczky László <revula at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 5., V,