[Csaladtortenet 2] Segitség: Esküvö Tóth+Juhász 1804_Szabadka_rom-kat (tovább_családnév Ujhelyi)

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Ápr. 6., H, 08:47:04 CEST

*Kedves Tagak!*

Ujból próbálom ezt, mert összekevertem a tegnapi email:

Itt gondolom van egy lehetös "felmenö" esküvö Szabadka Szt Teréz templom
rom.kat:

*Tóth Andreas + Juhász Catharina 1804_12 NOV_beirás 201:*

<https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSFH-J9G2-H?i=556&cat=2748210>
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSFH-J9G2-H?i=556&cat=2748210

*Amit látok:*

Völegény Andream 20 éves_szülei Tóth Georgii + Kovátseck? Helena

Menyassony Catharina 16/18 éves_szülei Juházs Michaely + *Ujhelyi Catharina*

"Násznagyok" (bocsánat elfelejtem pontos szavat)_Juhász Francisco + Gaál
Stephano

Más fontos informació például esetleg ha más helyböl zármaztak, azt nem
lehet látni, ugye?

*Ujhelyi Catharina: találtam egy esküvö 1785 Juhász Michael + Ujhelyi
Catharina*

Ezeknek gondolom született 1787 lány Juhász Catharina. Találtam adatokat.

Meg esetleg születés 1766 Ujhelyi Katalin. A születés csak mint "index".
Ezt hol lehetne látni ami van pontos beiras 1766? Csak Szabadkán vagy
esetleg királyi összeirás? De mivel lány akkor nehéz keresni?

*Kiváncsi vagyok az Ujhelyi családnév valaki ismeri? *Valami csoporthoz
tartozik mint családnév?

*Kedves üdvözlet! *Remélem most mindent jól sikerült irnom.

*Zsuzsanna*

*Kindest regards*
*ZSUZSANNA LARSSON GILICE*
Artist MFA