[Csaladtortenet 2] Horacsek Viktor születési helye

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2020. Ápr. 17., P, 20:53:43 CEST

Kedves Noi! Csehországban több Popovice található, különböző környezetben:
Sajnos a rendszer nem engedi bemásolni: A Facebookon keresd a Csehországi
családfa kutatókat, Csatolom a kimutatást: ha ide be tudsz menni, lehet,
hogy boldogulsz.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sIrqsDfSczHFE_E7IbAur8NK9Vazfe9OT-IR
HzRZ2PU/edit?fbclid=IwAR3gCGwM2KQ8w2nBpFyBwQU6Dkb2l-Gv9bfqovSW-2MnGmD0T7EIXb
cKkKw#gid=0                                                 Üdv.: Páli Pista