[Csaladtortenet 2] Kérdés Szabadka_Bács-Bodrog megye_index versus beirások_régi idök_romai katolikus

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Ápr. 18., Szo, 10:15:51 CEST

*Kedves Kutatók!*

Lehet már ezt kérdeztem és elnézes akkor, de nyelv miatt akadom és kicsit
eksztra nehéz dolgokat pontossan érteni/emlekszeni. Esetleg nem kérdeztem
ilyen pontossan, mert mikor tiszta uj kutato voltam az öszön nem tudtam
miket kérdezni.

Ha valaki esetleg kutati Szabadka/Bács-Bodrog megye, és én ezek adatokat
keresem FSon meg a Kalocsai föegyházi E-Leveltár romai katolikus. Voltam
kapcsolat Szabadka levéltar is, de az most nem dolgozik legalább nem
válaszolnak email ebben az idöben. Ugy volt utazok oda, de most nem lehet.

*Szeretném tudni:*
Példaul igy néz ki hogy mik vannak az index leg régi keresztelés, *romai
katolikus:*
SZTL_F-451_149_Szabadka_Szt_Terez_*IK_1687-1780*_vol_273

De aztán a pontos beirások akkor igy:
Szabadka-Szt-Terez_*K_1756**-**1773*_KFL-VIII-8-b_vol_328

Aszt jelent az évek 1687-1756 csak vannak mint index. De index csak akkor
lehet csinálni ha vannak pontos beirások valahol.

Akkor azokat ugy értem vannak vagy a Szt Teréz Templom Szabadkán, vagy a
Történetes levéltár Szabadkán? Jól értem? Vagy esetleg máshol?

Ugyan igy van dolgok az eskövöknél meg az elhalt adatok: az index korábban
és a teljes beirások aztan késöbb éveknél kezdödnek.

*Kérdés:*
Ezek a régi idökben mikor keszték a beirásokat a romai katolikus templom
szeretném érteni hogy az "ambition" az volt hogy mindekit beirni? Vagy
inka´bb ugy sikerült hogy esetleg fele születéseket beirtak, ahogy volt rá
idö meg tudomány, és a többi születések elmaradtak? ès lassan jobb és jobb
lett az "administration"?

*Kérdés:*
Valahogyan a Szabadka város ott biztos laktak emberek 1687 elött is? Akkor
melyik templomnál irták be, ha irták, vagy ebben az idöben kezdték ezeket
az irásokat? Voltam az összel Budapest Ország Levéltár, ott emlitette a
levéltáros egy hely Melykút. De azok az adatok nem olyan régi amit látok
Kalocsa digitális. Szabadka adatok öregebb mivel IK vann 1687-tól.

*Kérdés:*
Ludass/Ludaspuszta/ azt lehet keresni Kalocsa digitalis adatok:
SZTL_F-451_L-I-14_Ludas_*IK_1832-1849*_vol_217
De én keresek egy Farkass Anna aki muszály hogy approx 1785 született,
akkor kellene Szabadkán Szt Terez keresni, ugye? De ott nincs ez a nö.

Elnézés ha megint sok kérdesek. Ha valaki tud valami ötlet, elöre is nagyon
köszönöm!

*Kedves udvözlet!*
Zsuzsanna

*Kindest regards*