[Csaladtortenet 2] tallósi-Kollár házasság Dunakeszi-Alag..

Puskás Lászlóné ikepuskas at digitalvac.hu
2020. Ápr. 19., V, 13:26:43 CEST

Kérdésedre válaszolva, megnéztem a váci Püspöki levéltár ide vonatkozó
anyagát..

Dunakeszi-Alag házasságok 1930 -40 közöttiek vannak, átnéztem, ebben
nincs olyan név sem.

Göd alsó iratai leégtek 1993-ban,a plébániával együtt, így ezek
megsemmisültek..

Göd -Felső 1940 -ig elérhető .. ebbe is belenéztem, de ilyen nevű nincs..

Vác - alsó város 1940-ig van digitalizálva.

Vác-Deákvár... csak halottak vannak..

Vác-felső város... szintén csak 1940-ig elérhető a házasságok..

Mindegyikbe belenéztem, néhány évet vissza, hogy esetleg nem téves e az
évszámod, de ilyen névvel házasulandókat nem találtam..

Még néhány hétig el tudom érni a Váci Püdpöki léevéltáe adatait, ha
valamit szeretnél még megnézni szívesen segítek..

Esetleg nem lehet hogy nem katolikus, hanem más vallású ?

Üdv: Puskásné Irénke

2020. 04. 19. 12:00 keltezéssel,