[Csaladtortenet 2] Általános kérés/javaslat a válaszlevelekkel kapcsolatban

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Ápr. 20., H, 13:15:56 CEST

Kedves János!
Ez nem teljesen így van. Ugyanis a ... (három pont) alatt, ha rákattintasz,
láthatod az össze előzményt, és ki is tudod törölni. Legalábbis ha nem
levelezőkliensen keresztül, hanem közvetlenül mész rá a gmail-re.
Legtöbbször én is ezt teszem, mert szerintem is fölösleges sok példányban
látni, pl. hogy "Támogatott csatolmányok..." stb.
Most is ezt teszem, csak a közvetlen előzményt hagyom meg 😉.
De néha valóban jó látni egyben az egész levelezést - ilyenkor a
postaládából törlöm, ami később úgyis megvan.
Üdv,
Anna

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 20., H,
12:41):