[Csaladtortenet 2] Bezdan Marton

Andrea Papp andidoc4eye at yahoo.ca
2020. Ápr. 22., Sze, 16:12:42 CEST

Kedves Kutatotarsak!
Szeretnek segitseget kerni, mert a ferjem dedapjanal, aki juhasz volt, elakadtam. Keresem a születesi helyet es a szüleit.  Bezdan Martonnak hivtak, 58 eves koraban, 1926. november 18-an halt meg Szeged-Tapen. Felesege Mohos Jusztina volt. A gyerekei közül kettönek megtalaltam a születesi bejegyzeset:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:X89J-YYY?from=lynx1UIV8&treeref=G7QF-DQ3

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:X89J-PH6?from=lynx1UIV8&treeref=G7QF-DQ3

Nagyon szepen megköszönök minden segitseget.
Üdvözlettel:
Papp Andrea(kutatott nevek: Kühnel, Guth, Eberhardt, Kern, Muttnyanyszki, Steinhauser, Nemeth, Papp, Bezdan)