[Csaladtortenet 2] Pécsi Egyházi Kevéltár

Ágnes Vezér vezera at gmail.com
2020. Ápr. 23., Cs, 22:43:00 CEST

Kedves Aurél, nem fogok tudni mélyebb tanácsokat adni Zsuzsánál. Viszont
szerintem a lényeg az, hogy mielőtt kifizeted a letöltések árát, előtte
tervezd meg, hogy mit hol kell megtaláljál, úgy értem, hogy mely plébániák
és mely évek és milyen téma. Mert csak adott számú letöltést engedélyez az
általad befizetett összeg és ez X nap alatt. Ha az engedély meg van, akkor
enged csak hozzáférni a kért anyakönyvhöz.
Vezér Ágnes

Zsuzsa Papes <papeszsuzsa at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 23., Cs,
17:37):