[Csaladtortenet 2] Katona Mihály

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Ápr. 25., Szo, 17:25:38 CEST

Köszönöm mindenkinek a segítséget. Sajnos a "V" szerintem is a legjobb
tipp, csak nem tudok vele mit kezdeni. Az "N"-nek több értelme lenne, mert
ennél a családnál a nemességet hol jelölték, hol nem, egy személyen belül
is (hajdú-nemesek).
Üdv,
Anna

Marcsi H <hamory.marcsi.49 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 24., P,