[Csaladtortenet 2] "Aztán új szabályozás jött ...!"

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Ápr. 26., V, 12:51:20 CEST

Kedves Gyuri,

eléggé függött a paptól, a szabályok ellenére is. Néhány anyakönyvben
találkoztam utalásra az anyakönyv adattartalmának vagy formátumának
megváltozásával kapcsolatban, tehát valamilyen utasításra történt ez
sokszor.
Azonban a korai időszakokban biztos van, ahol a pap, ha új helyre került, a
saját megszokását vitte tovább - ezért lehet pl. a táblázatosból
visszatérés a folyóírásra, vagy a táblázatos megjelenésére korai időszakban
két folyóírásos szakasz között.

Üdv

Gyorgy Weber <wegyor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 26., V,
11:11):