[Csaladtortenet 2] "Aztán új szabályozás jött ...!"

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Ápr. 26., V, 15:15:40 CEST

Köszönöm értem!

Akkor 1828 január - 1836/37 akkor esetleg nekem csak “bad luck” Szabadka Szt Teréz hogy pont 1829 nov házaspár akit keresek, nem írja szülők. Azt hiszem láttam három vagy kettő hely beírás pont az az esküvő, olyasmi “copy/másodpéldány” és nem vannak szülők. Nem tudom esetleg pap csere. Majd meg nézem. Gondoltam esetleg járvány idők és nagyon sok “munka” lehet írni adatokat.

Köszönöm!
Kedves üdvözlet
Zsuzsanna L G