[Csaladtortenet 2] Az anyakönyvezés helyszínei

Kriston Péter kriston.peter at digikabel.hu
2020. Ápr. 28., K, 13:42:52 CEST

Az utolsó mondatodhoz annyi szubjektív megjegyzés, hogy emlékeim szerint a
különféle közgyűjtemények esetében (legyen az könyvtár, múzeum levéltár)
nagyon részletes statisztikai adatszolgáltatások voltak és vannak előírva az
"ügyfélforgalomról" (kölcsönzés, személyes, telefonos, levélbeli stb.). Ezek
a számok pedig nagyon fontosakká tudnak válni a fenntartóval folytatott
költségvetési tárgyalások és időszaki beszámolók esetében, adott esetben
létszámstátuszok múlnak rajta. Ültem az asztal másik oldalán...
Én nem neheztelek ezért, ha valahol nem mindent digitalizálnak azonnal.

üdv.
Péter