[Csaladtortenet 2] Gál

Ecccccc Taaaaaaaa ecseki at gmail.com
2020. Ápr. 28., K, 19:00:46 CEST

Sziasztok!

Azzal a kéréssel fordulok hozzátok hogy nézzetek rá erre az FS keresésre:
https://www.familysearch.org/search/record/results?q.surname=Gall&q.birthLikeDate.from=1825&q.birthLikeDate.to=1844&q.fatherGivenName=Mi*&q.motherGivenName=M*&q.motherSurname=Fark*&f.recordCountry=Hungary&count=20&offset=0&m.defaultFacets=on&m.queryRequireDefault=on&m.facetNestCollectionInCategory=on
A középső három találat az őseim, de többiről nem vagyok meggyőződve és
Mihálynak és Máriának nem talaltam meg eddig a sem a házasságát sem a
születését.
Előre is kösz, Tamás