[Csaladtortenet 2] Gál

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Ápr. 28., K, 21:24:25 CEST

Kedves Tamás!
Az 1828-as születésnél a szülők származási helye Szászberek, az
1830-asnál a szomszédos település Újszász.
De a másik háromnál a szülők származási helye az onnan több mint 40 km-re
lévő Fegyvernek.
Szerintem két külön Gál Mihály-Farkas Mária házaspárról van szó.
Üdv,
Anna

Ecccccc Taaaaaaaa <ecseki at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 28., K,
19:01):