[Csaladtortenet 2] kérdés_létezik hogy három személy rokon?_1787 Gilicze_Szabadka

jeno.temesvari at chello.hu jeno.temesvari at chello.hu
2020. Ápr. 29., Sze, 13:19:33 CEST

Tisztelt Levlista felelős!

Tisztelettel kérdezem, hogy Zsuzsanna Larson Gilice-nek nem lehetne
nyitni egy külön levelező fórumot?
Semmi bajom vele, de az már kissé idegesítő, hogy szinte mindennap
feltesz kérdéseket a családja kapcsán.
Bizonyára félreértelmezi a családfakutatás lényegét, ennek a közösségi
fórumnak a szerepét,
és azt hogy a saját családja vonatkozásában a felmerülő problémáit mások
oldják meg...
Természetes dolog, ha valaki elakad, segítségért fordul a tagsághoz, na
de szinte minden nap?
A levelezés nagy részét az ő kérdései teszik ki, ez kissé már
egyhangú...
Minden bántó szándék nélkül írtam. - Üdvözlettel: Jenő