[Csaladtortenet 2] név több lehetősége

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2020. Ápr. 29., Sze, 18:31:05 CEST

Kedves Éva!

Ebben, az általad említett esetben Bauer az eredeti családnév és nőről van
szó az -in végződés miatt. A helyesírás meg nem szilárdulásáig, plusz a
német nyelv nem ismeretével igen furcsa alakokban rögzültek a német
családnevek (is) a magyar anyakönyvekben.
Szerintem minden esetben érdemes utánajárni, hogy mi lehet a torzult
családnév.

Balázs

Pogányné Samu Éva <vasas1980 at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. ápr.
29., Sze, 18:26):