[Csaladtortenet 2] A Zsuzsanna Larsson Gilice jelenségről

Ecccccc Taaaaaaaa ecseki at gmail.com
2020. Ápr. 30., Cs, 17:07:27 CEST

Nincs ezzel a véleménnyel gond.
De a különleges "magyarsággal" írt levelekre és Larsson Gilice névvel
mondjuk a x db hozzászólása duplának tűnhetett.
Tőlem mundjuk kérdezte hogy nem kérdez e sokat. Én azt mondtam hogy nem,
akit meg zavar majd törli.
Most így visszagondolva lehet azt kellett volna mondjam, ha már érzed te is
akkor kérdezz kevesebbet.
Én nem akarom védeni sem támogatni, ha ír ír, ha nem nem.

Balog László <baloglaci at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 30., Cs,
16:41):