[Csaladtortenet 2] Kérés

András Alvincz alvincz.andras at gmail.com
2020. Ápr. 30., Cs, 18:43:49 CEST

Kedves Társak kik válaszoltatok:Köszönöm
Elhamarkodtam a dolgot annyiban, hogy Hirschler A. válasza után ,Neki
irtam közvetlen kiegészitést.
Mivel ugy látom eltérő vélemény is van, elküldöm az általam
összeállitott anyagot(az én módszerem 83 évesen,l
link vagy más az nekem nem megy
Egyben Andrástól is elnézést kérek, de  de a kiegészitest Nektek is el kell
küldenem.
Balassagyarmat a helység
Üdv András

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 30.,