[Csaladtortenet 2] katona fénykép

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2020. Ápr. 30., Cs, 19:58:08 CEST

Kedves Berci,

az idős úr állán nincs az a gödröcske, ami a fiatalnál megfigyelhető, így
szinte biztosan nem azonos. Ez ráadásul öröklődő, nálunk is van, nekem is
sok rokon beazonosításában segített.
Érdekes a lelet, mert szerintem a gumi nyakbetét első világháborús, viszont
a kép kidolgozása azokra a nagyon olcsó fényképezőgépekre hajaz, amik a
negyvenes évek elején kerültek forgalomba. Nagyon olcsó és kissé "fapados"
képeket lehetett ezekkel csinálni, a képterület nem igazán volt ezekben
kihasználva.
Az idős urat a harmincas-negyvenes évekre tenném a fogazott képszél miatt.
Inkább harmincas.