[Csaladtortenet 2] Denis Pongracz: Atlas osobných pečatí I. (2019)

Janos Varga varga6754 at gmail.com
2020. Aug. 1., Szo, 10:31:16 CEST

Kedves Mindenki!

Úgy tudom, a címben jelzett könyv Magyarországon még könyvtárközi
kölcsönzéssel sem hozzáférhető, illetve csak külföldről, ami igen drága...
Ezért azt szeretném kérni, hogy ha valakinek megvan, illetve hozzáfér,
akkor legyen szíves nekem elküldeni a Biczó (Bitzó/Bico) családra vonatkozó
címerképet, illetve szöveges leírást lehetőleg jó minőségben fényképezve.
Feltételezem, hogy van a könyvben a családra vonatkozó címerpecsét, mivel a
szerző az általa szerkesztett weblapon ezt említi is:
http://slachta.kosztolanyi.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=272

Köszönettel
János