[Csaladtortenet 2] Segítség

Farkas Beáta farkas.beata at t-online.hu
2020. Aug. 2., V, 06:20:09 CEST

Természetesen "Jungfrau Johanna..."

-----Original Message-----
From: csaladtortenet <csaladtortenet-bounces at levlista.theka.hu> On Behalf Of Farkas Beáta
Sent: Sunday, August 2, 2020 6:11 AM
To: egervarigp at gmail.com; 'Czellecz Zoltán' <zczellecz at digikabel.hu>
Cc: 'Családtörténeti levlista' <csaladtortenet at levlista.theka.hu>
Subject: Re: [Csaladtortenet 2] Segítség

Kedves Gábor, kedves Zoltán,

én a következőket vélem kiolvasni:

Johanna Elisabeth
Herr Matthias Halwax evang. Schullehrer und Ortsnotär in Wandorf Theresia geborene Schwent/Schwert Jungfrau Johann Purtzel in Oedenburg mit ihrem Herrn Bruder Studiosus Theologia am Theologischen Institute zu Wien Johann Purtzel Johann Michael Tschurl Bauer in Wandorf mit seiner Ehegattin Elisabeth geb. Weiner/Steiner (?)

Nincs véletlenül másik gyermek, akinek a születési bejegyzésénél össze lehetne vetni a neveket?

Üdv.:
F. Beáta