[Csaladtortenet 2] FW: megfejtés

Márki László marki.laszlo at upcmail.hu
2020. Aug. 7., P, 19:26:22 CEST

Kedves Sári!

Ez egy helymegjelölés lehet.
A hely neve Ó-Lincs.
Abból gondolom, hogy ugyanennek az anyakönvvnek a 460. oldalán van egy
jól olvasható bejegyzés:
November 5-én megkeresztelt Bartisek Martinus szülei: plebei in Ó-Lincs.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-Y39J-S8B?i=266&cc=1554443
Van Gerencsér mellett egy Szelincs, (Zelinc) nevű település.
De hogy ez hogyan függ össze Ó-Licscsel annak nem jártam utána.
Talán valamire használható az ötletem.

Üdv.        Márki László