[Csaladtortenet 2] Segítségkérés bánáti kutatásban

Neyah zita.hummer at gmail.com
2020. Aug. 8., Szo, 13:01:21 CEST

Kedves Tamás!

A keresett ősök Aloysia Ludvig (rk.), született 1838 körül, Fehértemplomon,
szülei Jakab és Katalin.
Nikolits Ignác és Nikolits Katalin (román görög-keleti), lányuk 1866-ban
született Fehértemplomon. Családi szájhagyomány szerint a feleség születési
neve is Nikolits.
Landelin Baile (rk.) 1790 körül született Karlsdorfban. Felesége Barbara
(vagy Margit) Neuhausler. 1822-ben hozzáment egy Wendelin Bayle-hoz. Nem
tudom, hogy az ikertestvér/unokatestvér-e esetleg, vagy tán ugyanaz a
személy, csak elirás. Én az elöbbire tippelek.

A pancsovai anyagokat 30 dollárért vettem a Zichydorftól, de természetesen
elküldöm, nem kell beszállnod semmivel. Csak technikailag nem tudom, hogy
oldjam meg még, mert több mint 7GB. De kitalálom.

Üdv,
Zita