[Csaladtortenet 2] FS & MACSE

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2020. Aug. 10., H, 20:00:06 CEST

Ennek az írásnak, most milyen értelme van?

Sent from Yahoo Mail on Android

  On H, aug. 10, 2020 at 19:17, Szigetiné Ili<zekany at gmail.com> wrote:   Kedves László!
Szerintem a MACSE nem családfákat készít, hanem különböző adatbázisokkal
segíti a tagokat a családfájuk elkészítésében. Ha valaki a saját
elkészített családfáját felteszi a MACSE honlapjára, az az ő dolga.
Egyébként az indexelés nem kötelező.
Véleményem szerint nagyon jó az adatbázisok anyaga, és sokat segít a
különböző adatok keresésében.
Továbbra is javaslom az eddigi kedvezmények megtartását!
Üdv: Ili

Balog László <baloglaci at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. aug. 10., H,
17:27):