[Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítség anyakönyvből

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Aug. 11., K, 14:44:15 CEST

Kedves Judit!
Pákozdi János neve előtt csak az van, hogy "testes erant", azaz tanúk
voltak. A neve után a másik tanú keresztnevének az eleje szerepel, a
Joannes-ből csak a Joa látszik, a vezetéknevét a következő sorban Gorga-nak
vélem, amit Susanna Gaspor követ.
Igen, a tanúkra is vonatkozik, hogy veszprémiek.
Üdv,
Anna

Pákozdy Judit <pj.kapcsolat at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 11.,
K, 12:54):