[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Mónika Mitterer monchiq at gmail.com
2020. Aug. 16., V, 15:23:18 CEST

Kedves Tibor!

Előfizetőként ezt mutatja még:

Név Hely *Időszak* Információ jellege Információ
terjedelme
Kramcsik Borbála Petrila 1910-es évek Fia születése Említés
*Forrás:*
Honvédségi közlöny : A Magyar Királyi Honvédség számára. Személyes ügyek.
1943. Budapest : Pallas Nyomda, [1943]. - 1842 p. ; ??? cm
*Kezdő kötet és / vagy oldalszám:*
p. 1601
*Forrás leírása:*
A közlöny a honvédségi kinevezéseket, rangemeléseket és kitüntetéseket
tartalmazza. Az érintett katonáknál általában szerepel a születés helye és
napja és az anya neve is.

Szép napot!
Mónika

Tibor Aknay <aytibor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 16., V,