[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Hengl Ferdinand vételre felkínált szakkönyvei

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2020. Aug. 17., H, 19:45:55 CEST

Kedves Ferenc
Meg lehetne csinálni, de etikai es jogi problémákat vetne fel az íróval szemben.
Üdv Péter

Sent from Yahoo Mail on Android

  On H, aug. 17, 2020 at 18:42, feco nagy<nagyfeco.com at gmail.com> wrote:   Kedves Tagtársak !
Gondolom sokunknak vannak köztünk sváb ősei.Volna rá lehetőség hogy az
egyesület vásárolja meg ezeket a könyveket és digitalizája, és a honlapon a
tagok rendelkezésére bocsássa??
Ha igen támogatnám a projektet 15000 ft-al.
 Üdv Nagy Ferenc

Zsuzsa Papes <papeszsuzsa at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 16., V,
8:49):