[Csaladtortenet 2] FamilySearch változások

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Aug. 19., Sze, 14:24:46 CEST

Kedves Tamás!
Régebben úgy működött, hogy
1) erre a linkre kellet rákattinatni:
https://www.familysearch.org/search/film/00
 2) a Page not found-dal nem törődni, hanem a szerkesztősorban a 00 után
beírni az adott film számát,
3) vidáman böngészni az adott film képeit.

Sajnos az utóbbi időben (néhány hónap?) már nem működik nálam ez, úgyhogy
marad az FS-TOOLS (nézegetés vagy letöltés).

Egyébként Kecskemét református anyakönyvei nálam mind nézhetők:
https://www.familysearch.org/search/catalog/7421?availability=Family%20History%20Library

Sőt, a többi egyházé is.
Lehet, hogy csak átmenetileg nem volt elérhető?

Üdv,
Anna