[Csaladtortenet 2] Terhes & Arnóczki

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Aug. 21., P, 19:27:32 CEST

Kedves Emőke!
Szarvas evangélikus anyakönyvei nincsenek indexelve a FS-ön, ezért
kénytelen vagy böngészni:
https://www.familysearch.org/search/catalog/135325?availability=Family%20History%20Library

Annyival jobb a helyzet, hogy Szarvas elég rendesen van indexelve a MACSE
adatbázisában. Az állami anyakönyvek között Arnóczki György és Matusik
Judit másik lányának, Júliának megtalálható a házasságija, születési
időponttal (1885.12.14.)
Szarvas *evangélikus házasságik* is indexelve vannak, ahol Arnóczik György
és Matusik Judit házassága is megtalálható: 1866. április 24. (Sőt, György
négy fiútestvérének a házasságija is ott van.)
*Tehát 1866. áprilistól 1885 elejéig kell csak átböngészned a FS-ön a
születési anyakönyveket *(ha feltételezzük, hogy csak az esküvő után
született az első gyerek, és Júlia volt a legfiatalabb a testvérsorban.)

Egyébként szerintem érdemesebb a FSFT-ön építeni a fát, mind a genin, mert
a forrásokat könnyebb megtalálni és csatolni, és nem trükköznek azzal, hogy
ha be vagy jelentkezve, akkor a talált profilokat nem engedi megnézni,
hanem elő akar fizettetni, bejelentkezés nélkül viszont simán láthatod a
találatok profiljait...

Íme Arnóczki György és Matusik Judit fa-kezdeménye a FSFT-n
https://www.familysearch.org/tree/person/details/GWPZ-Z97

Üdv,
Anna

Attiláné Komáromi <komaromiattilane75 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020.