[Csaladtortenet 2] Kistengelic

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2020. Aug. 23., V, 05:01:13 CEST

Kedves Gyuri! Kistengelic-Gindli család- Tengelic helység polgári
anyakönyvei itt találhatók:
https://www.familysearch.org/search/catalog/671725?availability=Family%20His
tory%20Library      A filmek lapozgatásához használd a FF_TOOLS rendszert.
1913-ban nem találtam olyan házasságot, amelyben a feleség Ponecker Erzsébet
lenne.  További jó kutatást: eredményekkel.  Üdv.: Páli Pista