[Csaladtortenet 2] Átlagéletkor 1600-as évek eleje

Janos Varga varga6754 at gmail.com
2020. Aug. 25., K, 15:53:33 CEST

Ez egy tipikusan olyan "probléma", amit szerintem érdemes elengedni. Abban
a korban is voltak 70-80-100 éves emberek, csak jóval kisebb arányban. A
fenti kérdésre az a helyes válasz, hogy fogalmunk sincs János összeíráskori
életkoráról... Én is futottam már bele ilyen kérdésbe, és elengedtem, mert
semmi biztosat nem lehet ilyenkor mondani...

Tremmel Imre <tremmel at citromail.hu> ezt írta (időpont: 2020. aug. 25., K,
15:37):