[Csaladtortenet 2] Nagy Istvan vádlott

Christina G c.f.geller at gmail.com
2020. Aug. 26., Sze, 13:24:00 CEST

Kedves Marianna, a reference kod-dal valóban kijön a négy esetből kettő, de
igy nincs sok értelme hogyha már "Jogszabály alapján védett adat" ami nem
olyan nagyon régen még nem volt, sajnálom hogy a képeket az iratról nem
másoltam ki. Ő a unokatestvérem volt.  Változnak az idők, ....változnak a
törvények.
Kedves Ili a Nagy István tényleg megtalálható csak nem az enyém.
Köszönöm a válaszokat,
üdv Christina