[Csaladtortenet 2] Fwd: Baba (szülésznő) esküje különös anyakönyvi bejegyzésekbe kerül

Zám László laszlo.zam at freemail.hu
2020. Dec. 1., K, 17:49:59 CET

        Kedves Zoli!

   Nagy adatbázisoknál gyakran előfordulnak ismétlődő értékek. Most látom, hogy ami köztünk Ákos közreműködésével lejátszódik az 2014.okt.-ben már kísértetiesen hasonló körülmények között megtörtént, Adorján Éva és Wéber György levelező társunk között.

http://levlista.theka.hu/pipermail/csaladtortenet/2014-October/014307.html

    A  köznépet, vagy vagyont érintő foglalkozások szinte mindegyikében volt eskütétel.

http://epa.oszk.hu/00900/00997/00026/pdf/EPA00997_Letunk-2013-3_088-100.pdf

                                               Zám L.