[Csaladtortenet 2] Házasság 1856 k.

Márki László marki.laszlo at upcmail.hu
2020. Dec. 1., K, 19:49:27 CET

Kedves Levelezők! Egy házassági anyakönyvi bejegyzést keresek 1852-1857
körül.A férj: Márki József (alias Márton József).
A feleség: Vertheim Katalin. A férj görög katolikus keresztelése:
Vapenik (Sáros vm.) 1833.12.23
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-DRT7-1B5?i=54&wc=9PQ7-GPX%3A107654201%2C113823801%2C121034601%2C1161615378%3Fcc%3D1554443&cc=1554443
A feltételezett feleség születése: Vertheim Charlotti (izraelita) Csaba
(Békés vm.) 1835.10.26
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9398-95KP-H?i=9&cat=243791
Keresztelve később és máshol lehetett, a keresztségben kaphatta a
Katalin nevet. Keresem tehát a keresztelési bejegyzését is, 1850-1856 körül.
Gyerekeik (1857 után születtek) mind katolikusok, és ekkor már a szülők
is. A család élettere 1857 után Református-Kovácsháza, Mezőkovácsháza,
Kaszaperi Puszta, Tótkomlós. A József-Katalin házasságokat 1852-től
1857-ig, és Makótól Gyuláig végigkerestem, de a keresett bejegyzést nem
találtam. Hol keressek? Üdv. Márki László