[Csaladtortenet 2] http://vuapraha.cz/node/69

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2020. Dec. 3., Cs, 19:49:35 CET

Kedves Kutatótársak!
A Tibor által kutatásra javasolt hasznos helyet - a prágai Központi Katonai
Levéltár E-szolgáltatását- feltettük az Év Kutatóhelyeként javasolható
listára is, innentől rájuk is lehet szavazni, ha elnyeri tetszéseteket.
https://macse.hu/voteoffer/belepes.php
Németh József
UI: Ja bocs, elfelejtettem, hogy nem a már nem létező macse-listán
vagyok... Szóval a szavazás lehetősége a macse-tagokra vonatkozik. A
betekintés joga viszont mindenkié :-)

Tibor Aknay <aytibor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. dec. 2., Sze,
15:32):