[Csaladtortenet 2] Faipari tanonc halálos balesete

Berci Tóth toberci at gmail.com
2020. Dec. 4., P, 12:03:06 CET

Sziasztok!

Sajnos nem jegyeztèk be a születésinél a halálozását, egyébként
Sárospatakon született 1907-ben.
Pont az újságcikkel akartam pontosítani a baleset időpontját mivel csak egy
hozzávetőleges időt tudunk 1935-1943 között lehetett.

Négyesi Gyuri javaslatára (amit hálásan köszönök) írtam az egyetemi
levéltárnak, onnan várok választ most.

Üdv. Berci

Roland Ákos Jakab <jakabrolandakos at yahoo.com> (időpont: 2020. dec. 4., P,