[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Zsolt Palkovics zspalko at googlemail.com
2020. Dec. 5., Szo, 14:16:50 CET

Kedves Kutatótársak!

Szeretnék segítséget kérni a következő anyakönyvel kapcsolatban

Nagyapám születési anyakönyve szerint:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QS7-89QF-73SD

a dédapám

Palkovics György
1866 ban született Velejte -én    (mai Szlovák nevén Velaty)

Mivel Görög Katolikus vallásunak van feltüntetve (és Velaty Trebisov
egyházkerülethez tartozik) ezért elkezdtem keresni   itt:

https://www.familysearch.org/search/image/uri=https://api.familysearch.org/records/collection/1554443/waypoints?owc=9P3G-BZ9%3A107654201%2C114382301%2C121551001%3Fcc%3D1554443

és akkor itt lenne szükségem gyakorlottabb kutató segítségére. Egyszerűen
nem igazodom el ezekben az anyakönyveken, és így sehogyan sem találtam meg
a keresett bejegyzést.  Nem értem az oldalak sorrendjét se.

Előre is köszönök bármilyen segítséget tanácsot ami előrébb mozdítana a
kutatásban

Köszönettel

Palkovics Zsolt