[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Dec. 5., Szo, 18:17:18 CET

Kedves Zsolt!

Ez tényleg vadászat lesz. :)  Az évek  nem sorban vannak és sok helyen
elmosódottak  is.
Ráadásul minden oldal duplán van , de indexelve csak egyszer. (legalábbis
ahol én belenéztem )
Végig kell lapozni,talán úgy meg lesz.

A házasságukat megtaláltam (gyönyörűen van irva) ,és ha minden igaz
Bondolya Anna születését is
(ha jól olvasom és ha  nincs belőle még egy) Lehet,hogy ezek Neked is meg
vannak,de ha már megtaláltam,
akkor elküldöm.

Dédszülők házasság 1892  október 23
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GRQY-8H3?i=240&cc=1554443&cat=756062

első gyerekük 1892 március 30.-án született
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GRQY-867?i=210&cc=1554443&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AKH88-L6Q

második gyerek 1893
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GRQY-8ZP?i=216&cc=1554443&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AKH88-JZ3

Bondolya Anna születés   1864 február
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9R77-S4SM?i=629&cc=1554443&cat=756062&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AKH88-N7S

 (Itt pl.1864 február után 1870 következik )😱

Üdv!
Zsuzsa

Zsolt Palkovics via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt