[Csaladtortenet 2] Hangel Károly

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2020. Dec. 8., K, 08:43:12 CET

Kedves Kutatótársak!

Indexelés során egy Budapesten, Debrecenben és Nyíregyházán is "érdekelt"
vőlegény házasságát találtam Kiskunmajsán, de nem sikerült azonosítanom a
származási helyét. Miután jogvégzett emberként felelős posztokat töltött
be, számos helyen fellelhető a neten (pl. a radixon, vagy a hungaricanan,
amit itthon nem tudok megnyitni), így jó eséllyel valahol olvasható a rövid
életrajza (s abban a születési helye), de nekem nem sikerült egyiket se
megnyitni, illetve az anyakönyvben a helységnevet kiolvasni. Ti?
Dr. Hangel Károly, az első bejegyzés a képen.

Köszönettel:

gy.