[Csaladtortenet 2] Keresem Szépapámat, Szendrei Ferencet Debrecenben

Dr. Prokopovitsch László laszlo.prokopovitsch at prokopovitsch.hu
2020. Dec. 8., K, 10:47:41 CET

Kedves Listatagok!

Hátha valaki segíteni tud benne...
Keresem Szépapám, Szendrei Ferenc születési és halotti, illetve házassági adatait.

A családi legendáriumból a rokoni szálak megvannak, de csak annyit tudunk, hogy valamikor 1909 és 1919 között halhatott meg Debrecenben, 88 éves korában. Hiába néztem át több ezer korabeli halotti anyakönyvi adatot -nem találtam meg. Persze lehet, hogy átlapoztam véletlenül.....

Születéséről annyit tudok, hogy ehhez képest kb 1821 és 1833 között születhetett, de valószínüleg nem Debrecenben.

Tudjuk, hogy három felesége volt, mindegyik előbb hunyt el, mint ő maga. Egyik felesége Sipos Erzsébet. több fiú és leánygyermekéről tudunk, egyikük Szendrei Sándor, aki 1871. március 02-án született Debrecenben.

Ha esetleg bárkinek van indexelt halotti anyakönyve a jelzett korból, és rákeresne, azt megköszönném!!!!!!!!!!!!!! Nagyon bízok benne, hogy valaki tud segíteni.

Tisztelettel

Dr. Prokopovitsch László