[Csaladtortenet 2] Keresem Szépapámat, Szendrei Jánost Debrecenben

Juhász Piroska jpiroska78 at gmail.com
2020. Dec. 8., K, 13:50:10 CET

Másban is több. Mert ott vannak az emlékművek adatbázis például, amiben
egyszer felfedeztem dédnagymamám testvérét és onnan tudtam meg, hogy
háborús hős volt. Ezen kívül ott vannak a tablók, a névváltoztatások és
egyéb adattárak. Nyilván nem teljes, de azért folyamatosan bővülő.

Üdv:

Pribékné Juhász Piroska

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. dec. 8., K,
13:45):