[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: kép az anyakönyvben

Zám László laszlo.zam at freemail.hu
2020. Dec. 8., K, 15:15:03 CET

  Kedves Kutatók!
     Talán megérte volna a BOLDOGGÁ AVATÁSÁT megkezdeni ! ! !
 A romolhatatlan test túlvilági érintésről árulkodik! Milyen egyházi, vagy földi hatalom tette gyorsan sírba-gyilkostól függetlenül- ezt az ártatlan gyereket?
    (Azt persze tudom, hogy sem főrangú nem volt, sem Árpád-házi, sem papi tanulmányokat nem végzett).
                                                                                        Zám L.