[Csaladtortenet 2] Burgenlandi anyakönyvek

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Dec. 9., Sze, 19:20:44 CET

Kedves Listások!

Az FS-en a következő anyakönyveket találtam:
Sopronkertes 1827-től
Darufalva 1852-től
Zárány 1827-től.

Persze nekem kellenének az ez előtti anyakönyvek is! :)

Hosszas keresgélés után eljutottam a Kismartoni Egyházmegye portáljára,ahol
korábbi anyakönyvek is vannak online. (ha jól látom) :)
Másfelé hiába keresgéltem,nem találtam őket.
https://matriken.at/

A digilatizáltak között az általam keresettek közül kettőt megtaláltam
https://matriken.at/sites/default/files/letoltes/Digitalisierte_Pfarrmatriken.pdf

Kérdésem,hogy van-e valakinek előfizetése? Nem arra kérem,hogy keressen meg
bármit is,hanem csak arra hogy tényleg érdemes-e előfizetni.

Köszönöm!
Zsuzsa