[Csaladtortenet 2] Burgenlandi anyakönyvek

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Dec. 10., Cs, 16:51:29 CET

Kedves Mindenki!

Köszönöm a válaszokat.

Én most gondoltam előfizetek 3 hónapra,de egy kicsit "összekeveredtem"

A Kismartoni Egyházmegye honlapján akartam fiokot létrehozni,és
előfizetni,de
akkor most hova fizetek? a Győri Egyházmegyei Levéltárba? ami nem baj,ha
az általam keresett anyakönyveket meg tudom nézni.

https://matriken.at/user/register

József Németh <jozsefnemeth424 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. dec.
10., Cs, 16:08):