[Csaladtortenet 2] Fw: Váradszentmárton (Sanmartin) anyakönyvek

Babcsányi István babciani at gmail.com
2020. Dec. 12., Szo, 13:33:23 CET

Az (arad)szentmártoni rk. anyakönyvek 1750-1904 között fent vannak az
ancestry.com -on, valószínűleg kereshető is.
Csak be kell fizetni vagy elcsípni egy ingyenes hétvégét.
Ingyenes 14 napos próbaidő is van, csak óvatosan kell csinálni hogy ne
hosszabbítsák meg automatikusan. Le kell mondani 14 nap előtt, írd be a
telefonodba hogy figyelmeztessen. :)
De ha ilyen vásárlások céljára virtuális, netes bankkártyát használsz és nem
tartasz rajta egyenleget, akkor biztos nem húzzák le az előfizetési díjat 14
nap után.

Üdv

István