[Csaladtortenet 2] Merre tovább ?

Biró Márta mobima1 at gmail.com
2020. Dec. 19., Szo, 19:51:49 CET

Kedves Ádám
Keresztes Ádám neve és a lánya Keresztes Rozália feleség neve,adatai
biztosak, viszont az anyakönyvben se István nevű gyereket, se testvért nem
találtam. (Birtokomban vannak Csikszentgyörgy anyakönyvei, ahol
Csikbánfalvát is anyakönyvezték)  Olyannal már találkoztam, hogy családon
belül valakit nem a hivatalos keresztnevén szólítottak, hanem máshogy.
Minden előfordulhat :) Nem is a lovag dolog izgatott annyira, hanem a
tábornok és katonatiszt említése. Jártam a Hadtörténeti levéltárban is, de
csak vezetéknév alapján nem lehetett azonositani. (A "Keresztes" családnév
nem olyan ritka.) Abban egyetértünk, hogy a történetnek van valamilyen
alapja, de sajnos ezzel a kutatás nem jutott előbbre.
Üdvözlettel:
B.Márta