[Csaladtortenet 2] Már egy éve keresem.. (Puskásné )

Puskás Lászlóné ikepuskas at digitalvac.hu
2020. Dec. 20., V, 17:27:11 CET

Segítségeteket szeretném kérni.. Már kb. 1 éve keresem ezen leszármazottam.

Ölveczki Erzsébet  valószínű,hogy Perőcsény vagy Vámosmikola tehető a
születési helynek..

A testvérei születtek: 1915- 1920-1921..

Erzsébet bizonyára az utána következő pár évben születhetett.

Apa : Ölveczki József 1895.. Anya Blaskó Rozália.. Galántán házasodtak
1914.

Van még egy hiányzó testvér, tudtommal a legfiatalabb,  József.

A 3. gyermek születése után végig Vámosmikolán éltek.

Az 5 gyermekkel újra nősült Ölveczki József és a nagymamám, Mihalovics
Ágnes 1900.) lett a felesége 1930-31 körül.

Köszönettel veszem, ha valaki tud valamilyen infót, vagy éppen ezen
helyeken keres..

A váci Püspöki levéltárat már kutattam. ott sajnos csak hiányosan vannak
adatok.. Fenn keresetteket nem találtam.

Köszönöm. Puskásné